Natural Woman...

"Só por você eu dei até o que eu não tive
...
Eu que sonhei por tanto tempo em ser livre
Me prenda em seus braços
É o que eu te peço."

(Ana Carolina)











Natural Woman
versão - Eva Cassidy

Looking out on the morning rain
I used to feel so uninspired
And when I knew I had to face another day
Lord it made me feel so tired
Before the day I met you my life was so unkind
You're the key to my peace of mind
'Cause you make me feel you make me feel
You make me feel like a natural woman
When my soul was in the lost-and-found
You came along to claim it
I didn't know just what was wrong with me
Till your kiss helped me name it
Now I'm no longer doubtful of what I'm living for
And if I make you happy I don't need to do more
..
Oh baby what you've done to me
You made me feel so good inside
And I just want to be close to you
You know you make me feel so alive

2 comentários:

  1. gostei da música, eva cassidy é legal...
    a imagem, pow, foco bem na mãozona do cara no peito da garota kkkk
    tá até centralizado, olha lá!
    perversidade centralizada!
    pelo menos dá pra ver que ela não tem silicone! tem que dar uma aumentadinha ali né?
    kkkk

    ResponderExcluir
  2. perversidade centralizada é boa kkkkkkkkkkkkkkk
    ai ai viu hahaha
    Também curto muito Eva Cassidy, tem um monte de música boa!!!

    ResponderExcluir