Coração: terreno misterioso!

"O coração, se pudesse pensar, pararia."

Bernardo Soares





Save me now
Andru Donalds

Here I am in a place
That I have never been
Out of love and afraid
That you won't let me in

You came to me and I started to feel
That my senses had left me to die
Where is my strength when I need it the most?
Tell me what have you done with my mind?

Save me now
From the depth of my infatuation
I could drown
In the sea of love and isolation
I'll take you down
If you just save me now

All the time that I gave away
I'll give it to you
All the love that I never made
I'll make it to you

Nothing would be more electric to me
Than to give you a taste
Of the love that I hide
In my condition I'm totally lost
Tell me what have you done with my pride?

2 comentários:

  1. Anônimo3/2/11 17:48

    Pararia? Hum, sei não... Sob qual justificativa?
    Tentei entender o seu ponto de vista, que foi meio depressivo, não? Acontece que, nem todos os momentos onde o coração "vem à tona" são momentos tristes, propriamente ditos...
    Se o coração pensasse, acho que agiríamos sempre com a "razão". A natureza é perfeita: nós deu cérebro e coração, justamente pra equilibrar a razão e emoção.
    Cuide-se!

    ResponderExcluir
  2. Então, rs, concordo com você quanto à sabedoria da natureza. Imagina só, misturar emoção e razão, chegaria uma hora (mesmo nem sempre agindo com a razão) o "coitadinho" ia ter um colapso, rs...

    Ponto de vista meio depressivo...hum, será? rs

    ResponderExcluir